پکیج های تزریق مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی

دستگاهی است که برای تزریق انواع مواد شیمیایی از قبیل مواد کمک منعقد کننده، آنتی اسکالانت، پلی الکترولیت ، کلر،  smbs و اکسیژن جهت بهبود و کنترل کیفیت آب و پساب فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه در سیستم های چربی گیر صنعتی، دیگ بخار، انواع بویلرها، آب آشامیدنی و صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز به کار برده می شود.

در بویلرها به جهت رسوب زدایی و همچنین کاهش خوردگی و افزایش ایمنی دستگاه کیفیت آب میبایست کنترل گردد. یکی از راه های اساسی جهت این مهم استفاده از دستگاه تزریق مواد شیمیایی می باشد که راندمان بالایی در حذف املاح موجود در آب

کاربرد پکیج های تزریق مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی

گروه صنعتی آویژه پالایش البرز با تکیه بر سرمایه های انسانی، تجربه و تخصص ویژه خود، با رویکردی جهانی و با چشم انداز جهانی شدن آماده ارایه خدمات طراحی و ساخت انواع پکیج تزریق مواد شیمیایی میباشد. این سیستمها جهت استفاده در صنایع نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، انرژی و صنایع معدنی و صنایع شیمیایی در ظرفیت های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند.

دستگاه تزریق مواد شیمیایی با هدف بالا بردن دقت بهنگام تزریق مواد شیمیایی به سیستم در حال کار، حفظ تجهیزات درگیر فرایند مانند لوله کشی ها و بهینه سازی فرایندهای تصفیه و خنک کاری در تاسیسات تولید به کار می رود.

از مهمترین دلایل نیاز به دستگاه تزریق مواد شیمیایی عبارتند از : تولید وکس (ترکیبات غیرقطبی)، جلوگیری از رسوبات دیگ بخار و جلوگیری از ته نشینی توده اسفالتین ها . هنگامی که شرایط فرایند نتوانند از ته نشینی و رسوب مواد جلوگیری کنند یا تغییر شرایط فرایند از لحاظ تجاری مقرون به صرفه نباشد از سیستم تزریق مواد شیمیایی استفاده می شود.

مزایای دستگاه تزریق مواد شیمیایی

  • طراحی دقیق و فوق العاده علمی بر اساس نوع فرآیند
  • مخزن آماده سازی محلول با ظرفیت مناسب برای تامین محلول
  • قیمت فوق العاده مناسب جهت رفاه حال کارفرمان و مدیران
  • دوزینگ پمپ تزریق ساخت اروپای غربی با ظرفیت و فشار مناسب به همراه استرینر، لوله های مکش و دهش و کلیه لوله و اتصالات مورد نیاز به همراه سنسور سنجش مقدار محلول در مخزن
  • سیستم سنجش Online مقدار محلول با قابلیت تنظیم مقدار تزریق به صورت اتوماتیک
  • تابلو برق با قطعات ساخت اروپای غربی برای کنترل کل پکیج به صورت اتوماتیک
  • میکسر دارای شافت و پروانه از جنس استنلس استیل یا … دارای الکتروموتور ساخت اروپای غربی با توان و سرعت مناسب
  • شاسی استقرار از جنس کربن استیل با پوشش ضد خوردگی و یا استنلس استیل
  • استفاده از پلی اتیلن دوجداره در ساخت مخزن میکس مواد که علاوه بر استحکام بسیار بالا ، هیچگونه واکنشی با مواد اسیدی و قلیایی نشان نخواهد داد.